Tutaj znajdziesz dostęp do podglądu stanu swoich punktów. Po przyjeździe na Zanzibar otrzymasz opaskę na rękę, dzięki której możesz wykorzystywać punkty w obiektach Pili Pili na Zanzibarze.
Nie masz jeszcze konta?
To proste! Punkty to system rabatowy w Pili Pili. Dzięki nim, możesz zapomnieć o noszeniu portfela. Wykorzystanie odbywa się poprzez opaskę zbliżeniową, a na tej stronie masz dostęp do swojego stanu konta oraz historii transakcji.
Wyjazd na Zanzibar to podróż, na którą pragniemy Cię zabrać. Pili Pili oraz system Pili Rabaty, to gwarancja Twojej wygody.
Jeżeli chciałbyś zakupić punkty w prezencie dla bliskiej osoby – skontaktuj się z nami.
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące Pili Rabaty.
Sprawdź folder „spam” w Twoim kliencie pocztowym. Jeśli nie znalazłeś linku aktywacyjnego, możesz wysłać go ponownie podczas próby logowania. Jeżeli nadal nie widzisz linku skontaktuj się z it@pilipilizanzibar.com aby uzyskać pomoc w tym temacie.
Wszelkie problemy z funkcjonowaniem strony zgłoś nam na it@pilipilizanzibar.com, natomiast pytania dotyczące konta i rozliczeń na pilipay@pilipili.pl
Od razu po przyjeździe do naszego obiektu. Opaskę otrzymasz na lotnisku i będzie ona przypisana już do Twojego konta. Opaska działa we wszystkich obiektach Pili Pili na Zanzibarze, więc możesz z niej korzystać w naszych obiektach bez dodatkowych formalności.
Masz 3 opcje: skontaktuj się z recepcją, napisz do nas na pilipay@pilipili.pl lub zaloguj się do swojego panelu w celu blokady opaski.
Opaski przekazujemy wraz z pakietami startowymi na lotnisku.
Samodzielnie poprzez stronę internetową lub w recepcji obiektu.
Absolutnie! Konto, jak i jego prowadzenie jest bezwarunkowo darmowe.
Na tą chwilę możesz to zrobić jedynie poprzez przelew tradycyjny (tytuł powinien zawierać : Imię i Nazwisko, adres e-mail i nr PESEL). O rozszerzeniu metod doładowania konta będziemy Was informować na bieżąco.
W ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania środków na koncie.
Nasz system gastronomiczny oraz hotelowy rejestruje wszystkie Twoje transakcje – przy płatnościach nadal otrzymujesz rachunek do podpisu, wszystko możesz sprawdzić w dziale rozliczeń – skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na pilipay@pilipili.pl lub udaj się do naszego biura na Zanzibarze celem sprawdzenia historii i porównania jej z opaską.
Jeśli masz pytania o system Pili Rabaty skontaktuj się z nami telefonicznie, napisz e-mail lub skorzystaj z poniższego formularza.
Możesz się z nami skontaktować na różne sposoby, jak Ci wygodnie.
Dostępność naszych obiektów często się zmienia. W celu uzyskania oferty i dokonania rezerwacji skontaktuj się z działem rezerwacji podając preferowaną datę przyjazdu oraz liczbę osób. Jeśli masz już wybrany obiekt – zapytaj konkretnie o niego. Jeśli nie – zaproponujemy coś, co z pewnością Ci się spodoba.
We wszystkich innych sprawach nie związanych z rezerwacjami skontaktuj się z nami pisząc na hello@pilipilizanzibar.com– przekażemy informacje osobom odpowiedzialnym za dany obszar.
REZERWACJE / RESERVATIONS
booking@pilipilizanzibar.com
Dane rachunku bankowego:
Zabwas Company Limited
Kibigija 26a
PO. BOX 3643 Jambiani,
Zanzibar
Numer konta: 01 5002 0151
Swift: EXTNTZTZXXX
Bank:
Exim Bank (Tanzania)LTD
Samora Avenue,
9 Dar Es Salaam
Skorzystaj z naszego formularza